En överbelastad dag - del 2


Vem ska trösta knyttet med att säga som så här, på jobbet blir det hemska mycket värre än det är!

Seriöst, vem ska trösta knyttet idag?
Jag kommer att få sitta här till midnatt idag och börjar känna mig riktigt deprimerad!
När jag sitter och jobbar ensam vid datorn på ett tomt kontor som jag gör, så innebär det att jag på mina små raster oftast inte gör något vettigare än att surfa runt på internet. Riktigt puckat, jag vet, eftersom det är datorarbetet som gett mig behovet av rast från början! Hur som helst så springer jag därför in på vareviga blogg jag känner till under varje liten minirast, alltså mellan fem och 15 gånger om dagen... så nu vet ni varför ni har så många sidvisningar! Bristen på uppdateringar har dessutom gjort mig lite desperat, så pass att jag ibland sätter mig och läser bland de senaste inläggen eller de aktivaste medlemmarna på blogg.se, vilket i regel är urtråkigt, men spännande när man plötsligt hamnar i bloggen hos en riktig bonde, en högstadiestudent eller en riktig norrlänning. Pittoreskt värre!

Tro det eller ej, men jag är träningssugen idag, är man desperat så är man - vad som helst för att rensa ur gröten ur hjärnan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0