En hungrig dag

Äntligen har illamåendet gått över! Jag mår därför mycket bättre fysiskt, men istället för hungerkramper känner jag mig nu konstant hungrig och istället för illamåendet är jag sugen på precis allt precis hela tiden. Min kropp kämpar verkligen hårt emot att gå ner i vikt den här gången! Det är också lite typiskt mig att sakna mellanting när det gäller hunger och matvanor, och det är väl därför jag har problem med vikten. Tänk om jag kunde lära mig att äta vettigt i vardagen samtidigt som jag unnar mig "lagom" mycket, istället för att varva perioder av regelrätt svullande med perioder av Viktväktande! Det värsta är att eftersom M har fuskat en gång i vårt vad om att hålla oss till våra points, och därmed är skyldig mig 100 kronor, så går jag och tänker i banorna att jag har en "innestående", så att jag kan fuska en gång utan att behöva betala henne... En bra sak är att när mitt vad med M tar slut på onsdag så har min käraste syster lovat att ta över och fortsätta vadet med mig. Och eftersom det snart är jul och jag har gått ner mina mest kritiska kilon så får jag i det nya vadet äta mer points - så många som det beräknas att jag ska kunna äta för att hålla mig på jämnvikt istället för att gå ner i vikt. 

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra där! Vräk i dig en dag så slipper jag peja ;)

2006-11-30 @ 22:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0