En tillbakablickande dag

Fredag: Fick skjuts hem från jobbet av syster och T, via affären. "Via affären" visade sig ta fyra timmar, så J var lite putt när jag äntligen kom hem... Såg Borat på sena visningen. Jag var inte lika road som resten av publiken och lyckades somna trots alla asgarv runt omkring mig...

Lördag: Såg om Om jag vänder mig om och den var lika bra den här gången. Gjorde sedan ingenting i många timmar och var rastlös. Syster, T och lilla H kom på besök och hängde här i några timmar. Gick på Bo Kaspers Orkester vars spelning trots allt blev av på konserthuset. Bo Sundström kom in på scenen med ett paraply över huvudet, det tyckte jag var roligt.

Söndag: Födelsedagsfika hemma hos pappa med halva släkten, fast jag lekte mest med lilla H. Jag och J gick hem via Eldorado där jag var duktig och valde kycklingsallad. Men vi hann med ett stopp på affären också på vägen hem, och där var jag mindre duktig och köpte massor med sötsaker och snask. Vi såg på Pingvinresan och J åkte hem.

Måndag: Gick duktigt fram och tillbaka till jobbet. Startade ett nytt vad med M - vi måste hålla oss inom tillåten pointsmängd varje vecka, annars får vi böta 100 spänn till den andra. På kvällen var jag på Poetry Slam med A. Det var trevligt den här gången också, även om vi saknade borden på vilka det förra gången stod levande ljus och våra tekoppar.

Idag: Tog bussen till jobbet. Dålig idé - jag fick stå hela vägen och det tog längre tid än det gör att promenera dit. Nu ska jag äta och sedan åka hem till M där jag har fått den stora äran att få vara med och provspela nya sällskapsspel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0