En trasig dag

Det går lite för bra med bantningen nu tror jag. Eller så har jag gått och blivit sjuk. Jag har nämligen hungerkramp i magen mest hela tiden, mår mer eller mindre konstant illa och är nästan aldrig sugen på att äta något. Och nej, jag är inte gravid! Och det här började redan i veckan, så det borde inte ha något med helgens strapatser att göra. Helgens strapatser ledde till att jag och J efter sju år tillsammans, på grund av ett antal år av skilda åsikter gällande att skaffa barn eller inte, nu inte längre är ett par. Det låter klyschigt, jag vet, men det känns verkligen som att jag har gått sönder, att hela jag är trasig nu...

Kommentarer
Postat av: Jexxon

Jävligt trist ...

2006-11-27 @ 16:42:17
Postat av: Fjunsten

Instämmer, det är aldrig kul när det tar slut...

2006-11-28 @ 00:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0