En usel dag

Denna dagen är en riktigt usel dag. Jag hade svårt att komma upp imorse, och mitt i allt snoozande drömde jag att jag hade sex med J. Hallå! Jag anropar mitt undermedvetna - jag har inte förträngt något, jag försöker bara komma över honom och sexdrömmar hjälper INTE!! Jag är sur, grinig, hungrig, orkeslös och ledsen idag. Jag har svårt att koncentrera mig på det som bör göras. Jag satt hungrig före lunch och väntade i 50 minuter på M, tills det framkom att vi skulle träffas någon helt annan stans och att jag väntat med att äta i onödan. Vetskapen om det gjorde mig dessutom knappast mindre hungrig och grinig! För övrigt strular datorn i datasalen också och jag tappar saker hela tiden.

Kommentarer
Postat av: H

Och jag som övergav dig o du fick promenera själv till vårt vacklarmöte.. Hoppas kvällen med mamma vägde upp för den dåliga dagen!

2006-12-03 @ 20:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0