En mysig dag

Jag som inte alls var sugen på att flytta har nu installerat mig på mitt nya kontor och trivs jättebra här. Jag har tagit hit en lampa, några ljuslyktor och några blommor för att göra det lite trevligare. Idag har jag myst ordentligt med tända ljus och en kopp te i handen och Pandora på i bakgrunden, medan jag har läst rapporter. Pandora har en bra dag och spelar mycket Counting Crows och spelade dessutom nyss den akustiska versionen av Fake plastic trees med Radiohead, som gjorde mig alldeles lyckosentimental. Den var nämligen med på det blandband som J gjorde åt mig alldeles efter att vi träffades och vars låtar jag älskar och alltid får mig att tänka på honom och på Göteborg där jag bodde då, då det också var höst. Åtta år sen var det... undra på att man blir sentimental!
70954-121

Kommentarer
Postat av: Equilibrium

Åh har du bott i Göteborg :) Trivdes du? Jag var lite i valet och kvalet ifall jag skulle flytta till Gävle eller Göteborg. Det blev Gävle eftersom resten av min familj bor här.

2006-10-17 @ 20:04:06
URL: http://equilibrium.blogg.se
Postat av: Labil

Ja, jag trivdes jättebra i Göteborg och skulle jättegärna flytta tillbaka dit om det inte var för att jag har familj och vänner här i stan.

2006-10-18 @ 08:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0