En skrämd dag

Igår var vi på loppmarknad i Sundsvall. Där fanns en stor mörk vind fylld med gamla barnvagnar (som J naturligtvis associerade till skräckfilmer) och andra saker. Just då tyckte jag att det hela var lite mysigt och fascinerande och därför knäppte jag kort på vinden. Men när jag satt hemma i mörkret och förde över bilderna till datorn så framstod de plötsligt som riktigt läskiga, och ville inte alls lämna mina tankar i fred. Det är lite typiskt mig - när jag tänker på något som jag kanske kan bli rädd för eller få mardrömmar av senare, så blir jag fixerad av att det inte får hända, och just därför händer det naturligtvis. Jag var på helspänn hela kvällen och när jag försökte somna så blinkade hela tiden skräckfilmsscener fram framför mina ögon, vilket resulterade att jag inte lyckades somna förrän efter ett. Jag som i vanliga fall är kvällstrött och somnar tidigt utan några som helst problem, varför ska jag ställa till det för mig själv med såna där tankekullerbyttor?
70954-128
70954-127

Kommentarer
Postat av: Malin

Var ni på den där stora loppisen vid Konsum nästan i Nacksta?

2006-10-30 @ 10:38:19
Postat av: Labil

Nej, det var inte Fyndlagret om det är det du menar. Den här var mer som en riktig loppis och låg alldeles bredvid det där cykelstället som du var till med J och T.

2006-10-30 @ 11:57:38
URL: http://adiaphora.blogg.se
Postat av: Malin

Ah! Jag vet.. tommy och jag började gå in där, men sen sprang vi för vi tyckte det såg läskigt ut...

2006-10-30 @ 23:34:04
Postat av: Labil

Haha... there you go! Men sprang...?

2006-10-31 @ 07:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0