En drömmande dag

H, håll för ögonen nu! Kanske du också M?

Jag drömde konstigt inatt. Bakgrunden till denna dröm är att J börjat en ny skola och att jag och M har pratat en del om sex och teknik och storlek och sånt.

I drömmen satt jag, J och M i föreläsningssalen på J's nya kurs och fick under rasten för oss att jag och M skulle ha sex med J en i taget, liksom för att prova sånt vi diskuterat. Och vi skulle tydligen göra det där och då, i föreläsningssalen, under rasten. Sagt och gjort, vi gjorde det och typ studerade varandras teknik under tiden. Jag tror till och med att det var nån mer i salen under rasten. Sen kom folk tillbaka till föreläsningen och typ ertappade mig och J och kommenterade att det såg ut som att vi kom raka vägen från sänghalmen, och sen började vi se på film och så tog drömmen slut.

Nej, drömmen betyder inte att jag vill ha trekant och den betyder inte att jag vill ha sex i en föreläsningssal (åtminstone inte en med människor i...), den betyder bara att min hjärna fick ihop de två elementen J's nya skola och mitt och M's sexprat på ett rätt underhållande sätt!

70954-99

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underhållande var ordet...

2006-09-06 @ 08:44:21
URL: http://tjuvtitt.blogg.se
Postat av: Equilibrium

Ja du, att analysera drömmar är rätt häftigt ibland.:) Tur att du drömde nått trevlig istället för nått hemskt *ler*

2006-09-06 @ 11:20:52
URL: http://equilibrium.blogg.se
Postat av: Mr KYL

That's what I'm talking about! Hoot! Hoot!

Postat av: Malin

Jaadu.. tack för att du undanhöll detaljerna... det där kommer ju definitivt inte bli verklighet..huuuu

2006-09-06 @ 16:48:20
Postat av: H

Du måste komma med mer detaljer än det där för att jag ska bli chockad och rodna :)

2006-09-06 @ 23:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0