En givmild dag

Igår kom pappas sambo och hennes tre barn förbi för att se om det var något, bland alla saker som jag rensat ut från förrådet, som de ville ha. Det slutade med att de gick härifrån med famnarna fulla och fyllde en stor del av min baklucka:
70954-101
Barnen har placerat sina bästa fynd överst. Under ligger diverse prydnadssaker, julsaker, Kalle Anka-pockets med mera.

I utbyte mot detta, som jag annars bara skulle ha gett till Röda Korset, fick jag en påse alldeles nybakat bröd. Det tyckte jag var en mycket bra affär!
70954-102

Kommentarer
Postat av: H

Jag gillar särskilt lejonfällen.. vem kan ha gett dig en såå fin present :)

2006-09-11 @ 03:18:33
Postat av: Labil

Hmmm... jag VET, och jag blev väldigt glad just då, men i min nya rensaranda så är det just sådana saker jag måste göra mig av med och sedan aldrig köpa/önska mig igen!

2006-09-13 @ 22:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0