En rymlig dag

Nu har J flyttat. I söndags hjälpte jag honom upp till Sundsvall med sakerna, sov en natt med honom i hans nya loftsäng (som knappt kändes som att den skulle hålla för en), och körde hem igen nästa morgon. Fast hem är sig inte riktigt likt, det är bokstavligt talat tomt nu när J har tagit med sig diverse möbler och inte är här och stökar till. Men jag har fått annat sällskap - bananflugor i mängder har bosatt sig i mitt kök! Mina nya sambos kan visserligen inte kompensera att gillestugan ser helt omysig ut när den är kort på en soffa, TV-möbel och TV, men det finns fördelar med det också, nu kan jag använda den som sorteringsrum i mitt fortfarande pågående rensa-förrådet-projekt.

Ikväll tränade jag. C hade lyckats få tag på några nya glada som ville prova på att spela frisbee, så vi kunde ha en "egen" träning utan killarna (ja, förutom F då...). Men vi är fortfarande alldeles för få. Är det inte någon som vill, eller som kan tipsa om någon annan som vill, börja spela frisbee med oss tjejer här i Gävle?

70954-98


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill!! /H

2006-09-05 @ 23:45:09
Postat av: Labil

Bra där! Men vi behöver fler, och gärna lite nya ansikten!

2006-09-06 @ 08:03:53
Postat av: C

Heja, Heja!

2006-09-06 @ 08:30:08
Postat av: Equilibrium

Hmh..jag har alltid varit intresserad av det där med frisbeegolf om det är det du menar. men jag har aldrig testat och har ingen aning om hur man gör. Skulle ju behöva träff alite folk när jag flyttar, men jag vet inte om jag är för feg *S*..lät iallafall kul :)

2006-09-06 @ 11:15:40
URL: http://equilibrium.blogg.se
Postat av: Labil

Nej, det är Ultimate Frisbee, lagsporten, som jag menar. Du är självklart välkommen att komma och prova om du vill! När flyttar du?

2006-09-06 @ 12:49:25
Postat av: Equilibrium

Jag flyttar in 1 oktober. Ska bli lite kul faktiskt :) Japp får se om jag vågar mig på, annars man kanske kan kolla en gång först??..

2006-09-06 @ 13:30:07
URL: http://equilibrium.blogg.se
Postat av: Labil

Absolut, maila mig om du är intresserad!

2006-09-06 @ 22:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0