En påskig dag

När jag kom till kontoret i början av veckan så satt en lapp på min dörr. Efter mångt och mycket letande (även efter att jag fått reda på att det var fisk som gällde) så hittade jag den här söta påskharen som jag fick som tack för hjälpen för att ha vattnat M's blommor. Nu är det ju skärtorsdag idag och jag börjar bli väldigt sugen på att äta upp påskharen, så jag kände att jag först måste passa på att föreviga det hela...

image131

Jag har fortfarande inte fått internet hemma. Tydligen blockerade Telia mitt telefonnummer för ADSL för att en annan tjej med ett liknande nummer hade ADSL hos dem. Det är helt bisarrt, men nu är det åtminstone utrett, vilket borde innebära att TDC äntligen kan sätta igång med min beställning, vilket i sig tar ungefär fyra veckor...

Kommentarer
Postat av: Fröken K

Önskar dig en trevlig påsk

2007-04-06 @ 12:10:50
URL: http://frokenk.blogspot.com
Postat av: Fröken K

På tal om telia, jag fick inte mitt internet inkopplat när dom lovade och sa till dem att jag ville ha gratis bredband ett halvår, vilket jag fick. Så gör en deal med dem eftersom det inte är ditt fel att dom strular.
Lycka till!..

2007-04-07 @ 10:26:21
URL: http://frokenk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0