En utmattad dag

Jag hade massor med saker som jag tänkte skriva om här när jag kom hem för en timme sedan, men efter att ha pratat med J och pysslat runt på internet (bland annat med att fixa en blogg åt H!) en bra stund så orkar jag inte skriva särskilt mycket. Jag hade för den delen inte särskilt mycket ork från början heller efter en lite för känslofylld helg. Just nu vill jag därför bara berätta att jag fick en mp3-spelare i julklapp och att jag fyllt den med riktigt bra musik som gör att jag bara får lust att ligga ner och lyssna och stirra upp i taket och kanske rafsa ner lösryckta tankar i ett block. Favoriterna just nu är hela Missy Higgins Sound of White, Hello Saferides The Quiz och hela Introducing..., Death Cab For Cuties I Will Follow You Into the Dark och Yusuf Islams Heaven/Where True Love Goes. Nu ska jag gå och sova, hoppas att ni andra redan sover gott!


Kommentarer
Postat av: J

Flårens Najtingeil ska alltså skaffa blogg. Låter trevligt.

2007-01-03 @ 09:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0