Avdelningsresa

Jag har varit på avdelningsresa med jobbet måndag-tisdag. Det var oväntat trevligt, särskilt umgänget under de lediga stunderna. De två höjdpunkterna var:
* Först på lunchen kom en ur en annan arbetsgrupp fram till mig och sa "jag träffade en av dina studenter och hon tycker att du är fantastisk och att kursen är jätteintressant och bra, jag tänkte bara att jag skulle berätta det för dig".
* Sen på kvällen spelade jag Trebello med två i min arbetsgrupp. Vi hade mycket roligt under tiden och jag lyckades dessutom vinna på 21 poäng (ingen av de två hade spelat förut, men ändå..).


Kommentarer
Postat av: malin

Jag har spelat det, och du, eller oftast Lotta såklart, vinner alltid över mig också. Så ta åt dig.

2010-08-24 @ 18:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0