Foglossning

Äsch! Jag, som hela graviditeten mått så bra och inte förstått mig på de som verkar tycka att det är så jobbigt att vara gravida och som dessutom har haft bra och fina värden hela tiden, har nu först fått lägre järnvärden och nu dessutom börjat få foglossningssmärtor... Det tog mig ett tag innan jag fattade vad det handlade om eftersom jag inte riktigt förstått att det kunde kännas såhär och eftersom jag förstås ivrigt förnekar alla problem med min kropp och särskilt att de skulle vara graviditetsrelaterade. Men men, jag har sökt runt på nätet och det ska i alla fall inte få gå och bli ett problem. Åtgärd ett är att jag möblerat om lite på mitt mycket omoderna kontor utan ställbart skrivbord så att jag numera kan stå upp och arbeta, och naiv som jag är så tror jag hårt på att det kommer att göra susen...

Den där stämpeln på mitt kontor tillhörde tydligen växeln. En jobbarkompis hade lånat den därifrån och sen ställt den på mitt kontor eftersom växeln var stängd just då och han skulle på semester och tanken var väl att de skulle komma och hämta den hos mig. Inga problem, men varför inte skriva en liten lapp och lägga bredvid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0