Hjul

Idag skulle P ha lillkillen på jobbet medan jag var på massage. Jag packade i ordning alla nödvändiga och onödiga prylar och lade dem och knatten i barnvagnen och drog hela ekipaget till garaget. Sen stuvade jag in alla saker i bilen och lade chassit till barnvagnen i bakluckan. När P kom och mötte oss på parkeringen vid hans jobb och plockade ur chassit så sa han att det saknades ett hjul. Först trodde jag att han skojade, sen sa jag att det inte kunde stämma och till sist accepterade jag att det hade lossnat men konstaterade att det måste ligga i bakluckan. Men nej, inget hjul där. Så P fick köra vagnen runt på Högskolan med tre hjul och väl hemma igen så hade nån ställt upp det fjärde hjulet fint mot vår garageport. Hur lyckas man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0