Massage

Sen liten kom har jag haft ont i ryggen, så i julas stod massage högst upp på önskelistan. Jag fick tre massagetillfällen av P och två av pappa men har inte kommit iväg på nåt eftersom de har öppet dagtid och jag då är hemma själv med killen. På sistone har jag haft väldigt ont i ryggen så P erbjöd sig att ha lillen på jobbet medan jag gick på massage. Så igår lämnade jag av lillen på P's jobb och åkte till Spa Gamla Gefle för en halvtimmes rygg- och nackmassage. Väldigt trevligt ställe och väldigt skön massage! Och jag kan inte förstå varför man måste få såna saker av någon annan för att kunna unna sig att gå, varför inte unna sig själv sånt oftare? Det kostar i och för sig ett antal hundralappar men det är ju egentligen inte så att jag inte har råd och de där hundralapparna lägger jag ju på annat trams varje månad. Sen råkade det bli dyrt ändå igår för att massagetjejen övertygade mig om att jag borde lägga 540 spänn på någon slags stimulerande kroppsserum för att få igång blodcirkulationen, men det är ju en annan sak...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0