En ledig dag

Bröllopet var naturligtvis underbart. Jag, och många jag pratade med, tyckte att det var det bästa och roligaste bröllopet hittills. Syster och T hade lyckats väldigt bra med att göra det till sitt alldeles egna och det ledde till en väldigt skön och avslappnad stämning. Många jag pratade med tyckte också att det var kul att brudparet stannade kvar så länge på festen... jag tror att klockan var ungefär halvfem när de gick iväg mot hotellet! Strax innan de gick hem avslutade de kvällen med att dansa tryckare, och jag, som blivit tårögd tidigare under kvällen men hittills inte fällt en tår, klarade inte av hur jäkla fina de där två är ihop, och började gråta och kunde inte sluta på bra nog länge... Vi andra stannade några timmar till och åkte nog inte hemåt förrän klockan var sju. Igår hände det därför inte så mycket alls, vi sov mest, och så köpte vi med oss pizza och var hem till syster och T och begrundade gårdagen och tittade på fina presenter.

Nu sitter jag och väntar på att J ska vakna. Jag är ledig hela veckan förutom tisdag kväll och vill passa på att göra något av det. Vi funderar på att åka ut till Rullsand och sova på campingen där inatt, det har vi pratat om hela sommaren, men det har inte riktigt funnits tillfälle än. Sen i helgen ska vi åka till Leksand sommarland och det ska bli sååå kul! Det är ju inte direkt Azorerna, där syster och T nu är på bröllopsresa, men det är ett fullgott alternativ åt oss vanliga dödliga!

Kommentarer
Postat av: Malin

En grej som inte alls har med detta att göra, men ändå. Jag sitter nu och äter VV:s Grön thai curry med kyckling och det är den godaste VV-rätten hittills. Ja, så är det faktiskt.

2006-07-31 @ 16:08:15
Postat av: Labil

Nja... skulle vilja hävda att den inte alls är god, men i ärlighetens namn har jag säkert inte ens smakat den bara för att det är grön curry i. Mina godaste är Spaghetti Bolognese och Pasta Mexicana... och så PLUS-Pizzan Cappriciosa förstås!

2006-08-01 @ 10:04:57
URL: http://adiaphora.blogg.se
Postat av: H

Jag gillar pasta salmon, pizza cappriciosa och kycklingen som är plus..

2006-08-02 @ 04:20:27
Postat av: H

För övrigt hade jag väldigt skoj på bröllopet.. lite för skoj på slutet kan man tycka..

2006-08-02 @ 04:21:07
Postat av: Jezuz

"lite för skoj på slutet kan man tycka"

Ja, det tycker jag nog också. Att vänta på taxi i 30 min är skojjj!

2006-08-02 @ 23:20:55
Postat av: H

Jag syftade snarare på alla drinkar jag satte i mig vilket i och för sig medförde att taxiväntan kändes som ett riktigt party :)

2006-08-02 @ 23:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0