En solkall dag

Ahh. Innan klockan ens slagit åtta imorse så hade jag hunnit bedöma en rapport och skicka några jobbrelaterade mail. Får jag ledigt från alla "borden" resten av dagen då?

Det är så synd att inte J förstår tjusningen med barn. När en kvällstrött liten H som igår vill vara i mosters famn och lägga kind mot kind och stå och titta på regnet och bara vara, då kan jag inte ens föreställa mig att jag aldrig skulle få en egen liten H nån gång... 


Jag drömmer om Dalarna. Sist vi var på Sommarland var syster gravid med lilla H och det var dåligt väder. Nu har det kommit nytt fint väder och en ny lång forsränning som jag måste få prova. Att leka på Sommarland och åka sommarrodel och spela äventyrsgolf, det är den bästa minisemester jag vet, och i sommar är det minisemestrar som gäller. I ett sömndrucket tillstånd har J gett ok för att åka i slutet på vecka 31, håller tummarna för att det gäller även när han vaknar...


Nu ska jag åka till Plantagen och köpa mig trevliga saker för födelsedagspengarna jag fick av J's mamma.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hmm.. Leksand istället för Lindesberg. Uppskattas inte ;) Jo, det blir kul för er!

2006-07-14 @ 12:03:58
Postat av: Labil

Ojdå. Glömde. Förmodligen enda helgen vi är lediga ihop innan Sommarland stänger. Festival skulle vara roligt, men som det barn jag är så leker jag nog hellre. Får fundera lite på den där.

2006-07-14 @ 14:43:05
URL: http://adiaphora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0