En ledig dag

Idag skulle jag vara duktig och gå till jobbet fast det är röd dag. Nog tog jag mig till jobbet alltid, men trots att jag har suttit här sedan tio så har jag fortfarande inte jobbat det minsta. Istället har jag lagt den mesta tiden på att uppdatera min bilddagbok, och resten av tiden till att surfa runt i största allmänhet. Det faktum att jag inte har internet hemma går inte bara ut över mitt bloggande utan även över jobbet, eftersom jag gör alla mina internetärenden på jobbet istället för hemma.

Snart ska jag, utan att ha fått något jobb gjort, traska hemåt och förbereda mig för påskmiddag den fjärde dagen i rad. Eftersom P inte bara har skilda föräldrar utan dessutom sådana som nästan bor i stan så blir högtiderna betydligt mer släktfyllda än de blev under tiden med J!

Kommentarer
Postat av: loret

skiljda haha!

2007-04-12 @ 08:41:34
Postat av: Labil

Äsch, när jag för en gångs skull bloggar ska du väl inte vara så petig... ;P

2007-04-12 @ 09:48:32
URL: http://adiaphora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0