En irriterande dag

Varför måste Pandora spela så fullkomligt värdelös musik just idag? Jag har gjort tummen ner till minst 95 % av de låtarna som spelats idag (i vissa fall även till låtar som jag förr gett tummen upp), vilket bara gör min irritation, som från början säkert är anledningen till att jag tycker att alla låtarna är dåliga, ännu värre. Dessutom vägrar naturligtvis Windows Media Player att samarbeta, så jag kan inte lyssna på bra musik den vägen heller. Jag har ångest över att ha ätit fruktansvärt onyttigt på sistone, är irriterad över att solen skiner in och rubbar ljusbalansen på mitt kontor, och är fruktansvärt uttråkad över dagens artikelläsningsbeting. Dessutom sitter jag och funderar på hur jag ska få ihop eftermiddagen och kvällen utan att tumma på vare sig min uppsats stora behov av att jag sitter kvar på kontoret till åtminstone fyra, mitt akuta behov av att köpa nya kläder, behovet av att gå hem och mata katterna och packa väskan, eller mitt löfte till syster om att gå och träna med henne på Friskis och Svettis 18.30. Så, än så länge en dålig dag (säkerligen präglad av mitt förestående månatliga helvete), men bara jag får i mig lite mat och får tag på bra musik så ska nog det hela ordna sig...


Kommentarer
Postat av: Fröken K

Hoppas det känns bättre idag...och att det gick över den där dagen. Hur går det med lägenhets letande? Har du hittat någon? / Frk K

2007-02-14 @ 09:46:43
URL: http://frokenk.blogspot.com
Postat av: Labil

Jodå, en tillfällig svacka bara. Ja, jag har hittat lägenhet - se tidigare inlägg...

2007-02-14 @ 13:31:10
URL: http://adiaphora.blogg.se
Postat av: Fröken K

oki, såg nu. Det måste kännas lite dubbelt kan jag tänka mig att flytta?..Speciellt när man bor i radhus. Hoppas att du kommer att trivas.

2007-02-14 @ 18:01:26
URL: http://frokenk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0