En klargörande dag

Jag har inget internet hemma just nu eftersom TDC bara tjafsar och jag inte har någon lust att sitta med vanligt modem. Alltså är min enda chans att uppdatera blogg och bilddagbok när jag sitter på kontoret, och när jag gör det är det faktiskt meningen att jag ska syssla med annat.

Förutom en allmän oförmåga att kunna fokusera på andra livet just nu så finns det åtminstone två nackdelar till med att vara nykär. Eftersom jag och P sover tillsammans så gott som varje natt och tar alldeles för lyxiga sovmorgnar så kommer jag alltid mycket senare till kontoret, och får därmed en kortare arbetsdag, än jag egentligen vill. Det är otroligt korkat med tanke på att jag just nu har så mycket att göra så att jag borde jobba 150 %.  Dessutom har jag gått stadigt upp i vikt sen vi blev tillsammans, det är ju så mysigt att äta gott tillsammans och jag orkar inte hålla på och tjafsa med points och sånt när vi umgås...


Kommentarer
Postat av: Malin

Men du kan lugnt gå upp några kilo så smal som du är nu!

2007-03-14 @ 15:07:19
Postat av: syster

jag som tyckte att det såg ut som om du hade gått ned i vikt sist vi sågs!

2007-03-20 @ 10:55:32
Postat av: Labil

Ja, alltså, tack! Jag har fått liknande kommentarer från fler håll men förstår dem faktiskt inte riktigt, jag känner när jag sitter att magen är större och ser på vågen att vikten är högre...

2007-03-20 @ 11:51:43
URL: http://adiaphora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0